Den stora dagen och på papperet vuxen:)

Tjoho alla glada människor, idag är den stora dagen här, känns helt sjukt konstigt, vill inte bli vuxen men kommer väl inte undan antar jag. Vaknade runt 8 då min familj stöka omkring uppe och skulle till skolan och jobbet, men jag hade sån tur att jag blev ledig idag.
Så spenderat hela förmiddagen att ligga framför datorn och kolla på anime och bilder osv.
Rätt nice början på en födelsedag enligt mig, mysa för sig själv, komma i stämmning och bara ha det bra.
Vädret är mycket bättre än förväntat så idag kan man nog vara ute.
Och jag har faktiskt bara önskat mig pengar så lär inte få så mycket mer, utan det blir att jag får köpa det jag känner för.
I alla fall så kommer dagen att spenderas med vänner, släkt och familj, ska väl också gå och se på brasa, kameran följer självklart med.
Har inte så mycket mer att säga, skriver och skickar upp lite kort när dagen är färdig och allt det roliga är slut:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0