Japanskaprov here we come...

Tjollahopp, sitter och totall knarkar låten Fly high.
Perfekt plugglåt enligt mig, men tror nog många skulle kunna döda mig för att jag har den låten på repeat.
Haha, men har man sin egen stil så har man, Linnea gick precis hem dessutom, eller hennes mamma kom för att skjusa henne till ICA för att hon behövde handla.
Men nu går jag som alltid ifrån ämnet, sitter och pluggar inför mitt japanska prov imorgon, kommer säkert glömma allt tills imorgon även om jag har relativt lätt för japanska.
Fast jag har ett litet problem...mitt minne angående Kore, Sore, Are, Kono, Sono och Ano...finns inte riktigt på rätt ställe så jag kommer nog tappa mest där...hoppas jag...för jag vill inte få mindre än VG på provet, även om jag nog blir nöjd efter ett tag för ett G men mina högsta mål ligger på japanskan.
Nej nu har jag inte tid att skriva mer här...eller jag kan ju skita att plugga mer nu, men det tänker jag inte:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0