Meetyourmessenger

Hoj, jag är smått sjuk igen, min bihålor verkar och bara jobbar sig.
Men det var inte riktigt det jag planerade att prata om.
Jag undrar vad ni tycker om sidan meetyourmessenger?
Mitt eget tycke är att den suger, ger ut din msn till hela världen så vem som helst kan adda dig.
De senaste dagarna har jag blivit addad av helt random, utländska människor som inte vilja mig något speciellt utan bara att se vem jag är.

En spanskpratande person addade mig idag och började prata på spanska, så han blev blockad och bort tagen från listan ifall det var någon liten knasig människa som planerade att ge mig virus över msn whatever.
Alltså jag tror det är från där alla konstiga addningar kommer ifrån...

Så vad tycker ni, är det en bra sida eller dissar ni den som jag?
Det var det jag ville prata om:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0