Ny vårig design pågång:)

Tjohejsansvejsan~ jag sitter på grafen och för de som märkte det igår så håller jag på att byta design till en mer vårig en.
Så om ni nu tycker att det fattas en header och designen ser lite plottrig ut, försöker jag hitta på lite nya mer avancerade grejer, som kommer sluta med en enkel...eller ska ju självklart prova göra en lite svårare design och jag har inte annonserat vilken som vann min Tävling än så ska kolla genom svaren igen för säkerhets skull men 99,9% så vann Nathalie tävlingen, dvs hon vinner en bloggdesign av mig.
Så när jag är klar med min kommer jag pyssla ihop en ny design till henne, stort grattis till henne:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0