Övertrött och sjukt pepp på att fota

Tjoho, är sjukt övertrött så att jag blir pigg.
Är världens bästa våra väder så jag vill ut och fota nu!
Har kollat fotobloggar och blir bara mer och mer pepp på att fota porträtt, men som alltid har jag ingen frivillig att fota...så det är lite problematiskt med fotande av människor just nu.
Och på grund av sjukdom och så vidare har jag inte fotat något nytt heller så min fotoblogg ligger på hyllan just nu.
Har dessutom börjat nedräckningen till min stora dag, ska bli roligt men lite läskigt.
Fast nu måste jag plugga, byebye:)

P.S Ursäkta för detta tråkiga inlägg D.S

Kommentarer
Postat av: helena

du kan fota mig :D:D:D

2010-04-20 @ 17:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0