Planer för lördag

Tjollahopp, tidig morgon, jag sitter och väntar på att NP svenska skriftliga ska börja och har kommit fram till att den här helgen blir verkligen ingen vilohelg, desamma med nästa helg.
Idag blir det ju NP i hela fem timmar.
Imorgon ska jag vara vid VasaAulan kl.12, 13.30 ska vi ha generalrepetion och 16.00 så börjar konserten.
Där någonstans emellan ska jag hinna äta lunch och innan ska jag ha hunnit gjort mig färdig inför konserten eftersom jag inte kommer hinna hem före.
Efter konserten som kommer vi plocka ihop allt, sen så får vi gå direkt till stället där vi ska äta, och eftersom vi inte får gå hem förrän vi har städat ihop allt, så det blir minst 12 timmar med massa knasmänniskor.
Kanske inte låter så jobbigt men det lär bli rätt mycket i mitt huvud.
Nej nu måste jag gå till salen där NPet är:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0