Secret game...XD

Wihu, nu var det ett tag sen men jag har planer på att fota smycken med kito-objektivet som är helt underbart i kvaliten.
Men för att göra bilderna lite roligare ska jag sätta på mina närbildsfilter.
Om vädret tillåter ska jag vara ute annars blir det nog på köksbordet med ett vitt papper som underlag och så blir det att rigga upp lampor så ljuset blir hyfsat.
Annars så ska jag utse en vinnare i min bloggtävling, kanske inte var överdrivet många med, hoppades på fler för jag vet att fler än så många brukar komma in på min blogg.
Ska även börja arbeta på bloggdesignen jag lovade som första pris på tävlingen, så ni har något att se i fram emot i alla fall.
Kanske borde prova med en ny tävling, utlottning av valfri bild…fast det återstår att se:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0