Lalala

Sitter och äter lite rester från thaimaten och nudlar plus att jag sitter och kollar på anime.
Är på riktigt bra humör, idag ska jag jobba, annars blir det redigera bilder från i lördags och bränna backup-skivor på mina bilder, alla bilder! Så det blir en hel del att göra idag, kan avslöja att jag just nu har över 100GB bilder på min externa hårddisk så det behövs så att jag inte förlorar allt om den kraschar.

Fast ärligt vet jag inte om jag har någon skjus till jobbet för mamma lät inte precis överdrivet pigg imorse innan hon åkte till jobbet så vi får se.
Hoppas för jag ska till ett fick och fota så det blir perfekt, fika och jobba samtidgt är inte så dåligt inte!
Hoppas det blir av även om det jag ska fota har öppet varje onsdag, men jag vill få det gjort...

Det var allt, glöm inte av min Bloggtävling heller, men iaf, dags att jobba:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0