Åh yeah;D

Hihi, har precis ätit pasta med kantarellsås, muma! Och var lite busig och drack en cider till eftersom jag inte orkade göra saft eller dricka syrrans mjölk så det fick bli en liten 33cl 2.25% cider till maten.
Annars sitter jag och lyssnar på musik, Carola råka de vara på den här gamla skivan jag har bränt för 100 år sen känns det som. Aja, jag överlever nog Carola också, hon var trotts allt bättre förut...enligt mig.
Och jag kommer åka till skolan imorgon fast vi bara ska leka en och en halv timme...värt men vad gör man inte för 3orna som man knappt känner. Men enligt den enda personen som jag kan säga känner säger att hon har lyckats få med halva min klass på den här utmaningen de skapade för skolan! Då måste man gå eftersom vanligtvis brukar typ högst 7 st från min klass komma så nu måste man dit och se miraklet!
Annars får jag väl vara med i laget...för vi måste vara 10st från varje klass men om de nu blir fler än 10 st kommer jag vara hejaklack~ Plus att det blir sista dagen innan sommarlovet som börjar på torsdag kl.11!
Värsta pepp på att säga vad detta sista sommarlov kan komma med.
Nej nu har jag rabblat färdigt, ska duscha och sen ut med hunden på en promenad tror jag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0