Alltså hur kan ja va såhär?

OMG Jag har storbölat precis över en anime, trodde aldrig jag skulle gråta såhär mycket över en anime, fyfan vad hemskt de va! Alltså ni behöver inte förstå detta men jag måste skriva av mig all tragedi nu!
ÅH herregud, trodde inte jag kunde vara såhär känslig, och det var nog längesen jag grät på det här viset, typ senast förra året/sommaren om jag inte minns fel...
Nej nu måste jag sova så jag orkar med Stockholm hela dagen och jag har satt alarmet på 7.15 så sömn behövs nu, kommer posta massa bilder till fotobloggen imorgon från hela helgen, hoppas ni inte behöver gråta er till sömns som jag bara för ni har sett en film som har genren Tragedi i sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0