Bra början - dålig mitten - bra slut?

Började dagen med att sova till 10 sen sov man av och på så att säga.
Fick äta ägg till frukost eftersom det inte fanns något bröd hemma, utan det kom när jag hade precis ätit upp.
Sen bar det iväg till stugan, värsta skönt även om det blåste lite kallt men annars var det okej.
Fotade syrran och hennes kompis med reflexskärmen medans vi ändå var där och ljuset var riktigt okej.
Nu har jag även redigerat några bilder och resultatet blev väl hyfsat, var mycket enklare att fota utan starkt motljus och jag slapp hålla i skärmen själv för den som inte blev fotad fick hålla i skärmen...
Men dagens middag blev ju rätt mycket skit, mina föräldrar förstår inte att dagens ungdomar inte lär sig något om de inte tvingas till det...de vill så gärna att syrran ska sitta och äta med oss, sa åt henne typ 5-6 gånger och när hon väl kom gnällde de bara på henne så det slutade med att hon flyttade in i sitt rum och åt.
Så den bra stämningen förstördes fort...undrar när mina föräldrar lär sig att inte tjata om småsaker under maten när syrran väl kommer...?
Aja, hoppas resten av dagen blir bra i alla fall, här kommer ett litet smakprov på dagens bilder:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0