Då var det igång igen...

Japp, ibland så är verkligen sanningen svår att erkänna, men varför försöker man att ljuga till sig själv att man inte kan fortsätta på det här viset?
Det gör bara de nära oroliga och sätter sig själv i en sits som man verkligen inte vill vara i.
Vet inte vad jag ska säga, hoppas bara allt löser sig tills vi ska till Danmark så vi inte behöver ställa in detta underbara semester tillfälle!!
Varför måste det hända just nu inför Danmark och när vi andra inte har tid att kolla till allt och ordna med saker?
Jag hade ju planerat att göra massor, inte för att jag tror att jag behöver vara hemma, men självklart är man orolig...Ni som känner mig privat kan nog gissa anledningen för detta är inte den första gången det har hänt så man börjar bli lite trött och påverkad av detta.
Personen i fråga började känna av detta för nästan två veckor sen och utmanar ödet och sig själv med att fortsätta och jobba. Nu börjar ni nog lista ut vad jag pratar om, men förhoppningsvis blir det inte allt för allvarligt som första gången för då gick det för långt...men sen har det bara varit små återfall, eller det var andra gången som det gick för långt men den gången de hända blev det VERKLIGEN jobbigt, hoppas det aldrig kommer hända igen.

Annars så lär detta blir en allmänt jobbig sommar om det blir såhär nu resten av lovet, så hoppas nu verkligen att detta går över rätt fort, jag förstår ju att det kommer ta några veckor men jag hoppas det blir bättre tills vi ska till Danmark, det är ca 2½ vecka, men ah...chansen till Danmark blev nog mindre...eller nu ska vi inte vara negativa, senast det hända så blev personen rätt fort mycket bättre, men då tror jag han erkände lite tidigare att han inte mådde allt för bra...men japp, vi kan bara hoppas på det bättre.
Nu har jag skrivit rätt långt känner jag men det behövdes, man blir rätt trött mentalt kan jag säga och stämningen är inte på topp bland de iblandade på grund av fler orsaker så hoppas allt löser sig för det är rätt jobbigt när allt händer under ett och samma år.
Hur som helst, hoppas ni förstår varför jag ville skriva av mig och nu ska jag bara va och kanske leka lite i Illustrator:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0