Heldag i Stockholm

Yes, heldag på Grönan med 15 minuters shopping i SF bokhandel.
Helt sjukt vad tiden gick undan, alldeles för fort enligt mig!
Och jag har åkt karuseller som jag inte har gjort på 10 år känns de som, har inga bildbevis men det var roligt, men inte min grej.
Självklart tog jag en hel del bilder, så det kommer upp lite smått och gott senare på fotobloggen, som jag redan sa igår. Annars har det inte hänt så mycket mer, åt en jättegod gravad lax med dillstuvning med färskpotatis.
Kan säga också att vi i stort sett har smält bort under dagen, valde årets varmaste dag att gå på Gröna Lund men det märks att inte så många har semester än för det var absolut inte mycket människor, precis lagomt!
Nej nu ska jag kolla genom bilderna och lite annat smått och gott;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0