Lena Meyer Satellite

Japp, blir nog sommaren sommaplåga, tack vare att hon vann Eurovision iår.
Själv tycker jag den är okej, men det är ingen jag kan säga att jag älskar.
Fast oftast brukar sånna här låtar växa för mig och till slut är jag fast, lite drygt de där, men det är väl så en bra låt ska vara, att den ska vara kapabel att kunna växa sig sakta men säkert fast i ens gillande.
Hur som helst måste erkänna att hon är riktigt söt Lena, ung dessutom och sättet hon blev utvald är ju helt otroligt, tycker inte ni det också?
Nej nu ska jag börja städa, måste få det gjort och sen är det dags för en promand med hunden, eller kanske borde göra det först...aja ses:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0