Money Money Money

Japp, något man behöver och alltid tronar efter. Jag har pengar men det jag vill köpa gör att jag kommer att bli pank efter ett köp ungefär, hemska sanning alltså. Om jag vill ha hälften av det jag önskar mig är jag nog uppe i över 30.000, så det blir att kasta omkull en hel del inköp.

Nej men jag ska nog inte köpa så mycket grejer under sommarlovet, mest resa och umgås med vänner.
Fast pengar behövs ju till att åka någonstans, och jag ska verkligen åka överrallt känns det som.
Hur som helst, någon som har något tips om vad jag kan åka i Sverige under denna sommar som inte kostar allt för mycket?

Jag har planerat att åka till Sthlm minst 2 gånger, Göteborg en gång och kanske Danmark.
Börjar väl;
Stockholm
Grönan och Gamla stan är med i min planering, något mer jag skulle kunna åka till och fota?
Göteborg
Nordstan och...jag vill gärna åka på fler ställen än gå i Nordstan.
Danmark
Dronninglund på handbollscup

Så nu är frågan hur mycket jag ska spenderar på alla dessa ställen för att inte bli allt för fattig!
Aja, detta inlägg blev mer än tråkigt men nu vet ni i alla fall vart jag ska göra under sommar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0