Oh yeah:D

Legat ut o solat en halvtimme, somnade till en snabbis, jätteskönt kan jag säga.
Har även provat på att göra en jordgubbsmousse, blev rätt lyckad förutom att jag nog skulle ha sett ner den i frysen istället för i kylskåpet, fast det var bara en liten del ja satt in i kylskåpet för resten finns på en tårta som jag och mamma fixade ihop, fast dumma som vi var gjorde vi tårtbottnen i en långpanna och sen skärde vi till den till en rund form efter en form vi skulle använda sen.
Men den blir nog supergod för jag ska ha på grädde på locket och jordgubbar plus att vi ska grilla senare idag så den här midsommaren blir nog rätt okej om man kollar på hur vår situation är för tillfället.
Nej nu ska jag nog ut igen, hoppas ni också har det lika bra som jag eller bättre:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0