Onödigt värre elller...?

Sitter på mattelektionen, har precis lämnat in mina kompleteringsuppgifter, sen om jag klarade de vet jag inte, hoppas jag klarade tillräckligt så jag slipper matte, även om det inte är så mycket jag ska kompletera nästa år men vill verkligen bli av med det. I alla fall så är dagen onödig, bara mattelektionen som var riktig, men skrev en MVG-uppgift på Projekt och Företagande så kanske MVG där då, skickade även in min VG-uppgift i det ämnet och mediakommunikationen. Efter detta ska jag hem, byta om och sen iväg ner till stan för att ha konsert på Hökartorget i ca 40 min. Och ska även ha konsert på söndag, nationaldagsfirande, men det var lite off-topic.
Annars är jag faktiskt klar med all jag behöver så ni är det slappt värre sista dagarna och jag har låånghelg!
Nej nu ska jag se till att göra något...roligare än sitta på matten...eller måste få reda på om jag blir godkänd, byebye:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0