Piggilin va det här=)

Japp, pigg, klockan halv 12, mamma sa åt mig för 5 minuter att lägga mig, men det kan hon glömma!
Sitter här med laptopen i knät, lyssnar på musik, DBSK!
Idag så hände ingenting, rita, lyssna på musik, gick på promenad i solen, solade för första gången seriöst på lovet och bara var hemma och myste.
Har även kommit fram till att jag har 4 vänner som jag umgås med bara!
Mitt liv är rätt fail, men tappade man all sin sociala kompetens i högstadiet så förlorar man vänner och allt med omvärlden att göra, fast det skiter jag i nu, måste försöka se postivit så jag vågar ta för mig mer, prata och bara vara allmänt social med människor jag kanske inte skulle vilja vara med.
Men aja, vi ska inte ens tänka på hur det går på den fronten...alla mina kompisar bor alldeles för långt bort, de som jag vill börja va med så att säga...nej nu börjar jag klaga igen, fy!

Nej nu ska jag skriva klart min recension på "The curiouse life of Benjamin Button".
Borde förbereda fler inlägg, kan avslöja att jag kommer på mina inlägg i skrivande stund inget som jag planerar som jag vet att vissa storbloggare gör, men det kan nog vara rätt praktiskt i vissa fall...
Vad har jag mer att säga...jo att jag blev inte av med syrran imorgon, hon åker till sin pojkväns sommarstuga på torsdag istället, så ingen hel vecka ensam utan föräldrar på dagarna!

Nej nu började jag nästa stycke med ett "Nej" igen, alltså jag är nog övertrött...hur som helst, kicka gärna in på min fotoblogg också så får ni se lite bilder på vardagen...eller inte riktigt men nästan.
Ska nog ta och kolla lite anime innan jag skriver min recension och sen blir det sängen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0