Senior Skip Day [recension]

Är en film om en kille som har en crush på en klasskompis, och de har dessutom planerat att ha en skolkardagfest hos rektorn när han är på jobbet men blir påkommna.
Så det bestäms att festen ska vara hemma hos huvudpersonen.

Hela filmen handlar mest om hur festen utvecklar sig och vilka roliga och knasiga händelser som kan hända på en fest. Man även följa rektorns färd genom hela stan på jakt för att sätta dit klassens fest men han hamnar i världens mest otänkbara situationer.
Dessutom är det ett par pensionärer och det är riktigt med krut i dem!
De håller även på att bli ditsatt av huvudpersonens storasyster men det visar sig att hon är bara är glad över att sin lillebror tar steg ut i världen och arrangerar en fest.

Mina egna tankar och känslor om den här filmen är att den är jäkligt rolig för det är en komedi och jag lovar att den som ser den kommer få ett gott skratt!
Det var allt jag kan säga om denna film, nu ska jag nog ta en promenad med hunden eller kanske borde duscha första och ta en lång kvällspromenad istället eller liknande;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0