SOMMARLOV!!!<333

YES! Äntligen sommarlov, de vill säga ledig i hela 10 veckor~! Det är så skönt att få avsluta detta sämsta år någonsin typ, nu ska vi samla krafter och bara se till att nästa och sista året på gymnasiet blir bäst.
Tråkigt nog känner jag ingen speciell som tar studenten så ingen student fest för mig, blir väl hemma hela dagen imorgon typ...aja, får se om jag hittar på något i min ensamhet då.
Om det inte gick så hemskt få bussar till Falun hade jag åkt dit och kollat på när 3orna på skolan kommer ut men eftersom förbindelsen är som den är så tänker jag gå upp på stan och kolla på Hedemoras studenter.

Och nu när jag är ledig tänker jag ta och använda min kategori Webbdesign, har ju inte skrivit något inlägg ang. webbdesign så nu ska det skrivas, bara slappa, ta massa kort och va med kompisar:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0