Tack för en väldigt trevlig fest!=)

Hemkommen från Natte nu, sov över och det var nog lika bra, vi höll på till halv 4 på morgonen så mamma hade nog inte vilja att jag skulle ha kommit hem vid den tiden och väcka huset.
Hur som helst hade jag verkligen roligt! Sjöng sing-star för första gången i mitt liv och det var faktiskt riktigt kul även om jag inte kunde alla låtar.
Var hos Natte på födelsedagsfest som ni kanske har förstått, spelade kubb, grillade och efter sing-star gick vi hem till Frida som har en Yakusi(stavningen). Satt i den ca två timmar och pratade.
Efter det gick vi hem runt halv tre och då drog Elin och Tove igång sing-star igen och började sjunga nästan en timme eller mer, det var rätt roligt förutom att både jag och Natte var lagomt trött så vi blev inte lika impade som innan på dagen.
När vi väl gick och la oss var klockan halv fyra eller kanske fyra och sen låg vi och pratade till fem då vi äntligen somnade. Jag, Natte och Tove sov till halv två fast Anna och Elin som också sov över stack till IKEA redan vid 10.
När vi äntligen kom upp runt halv två åt vi lite rester till frukost från grillningen och sen åkte jag hem.
Nu sitter jag framför tven som alltid och har datorn i knät.
Det var en liten uppdatering om gårdagen, nu ska jag glo på fotboll eftersom det är de som ska visas på tv, Tyskland-England i åttondelsfinal, jag hejar på...Tyskland, vem hejar ni på?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0