Tårtbak

Yes, jag lånade pappsens ICAkort och sen drog jag ner på cykeln till ICA.
Där köpte jag lite chocklad, 2 vaniljstänger och lite annat smått och gott som vi skulle kunna tänka oss behöva till tårtan. Fast kan säga att det inte var så hemskt enkelt att cykla med en ICA kasse på styret i uppförsbackar eftersom påsen inte fick komma åt hjulet.
Men till slut kom jag hem, sen blev det bara att sätta igång och baka, gick faktiskt riktigt bra med baket och nu har vi provsmakat och nu står tårtan i kylskåpet.
Blir snart att göra nudlar till syrran och hennes kompis för de ska på träning om en timme och de behöver mat.
Sen blir det att pilla på en bloggdesing och så ska alla bilder redigeras som jag har tagit under de senaste dagarna:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0