Tv, en cider och en dator=)

Inte riktigt så såg det ut, men det var väl höjdpunkterna för dagen typ. Regnat hela dagen, så inspirationen har legat på 0! I för sig fick jag träffa moster och lill-kusinen som inte är så liten egentligen, eller mindre än mig men blir 12 eller 13...Herregud, hur kan jag glömma av hur gammal mina kusiner är?! Aja tillbaks till ämnet så har jag faktiskt suttit framför tven idag, det händer sällan...fast som alltid hade jag datorn i knä:et.
Drack även cider till maten, som bestod av thaimat, kan säga det var riktigt gott!
Imorgon blir det att skriva lite om webbdesign och annat pyssle, håller ju på att komma fram med en ny design till fotobloggen.
Nej nu måste jag sova, detta inlägg är ändå fail så nattinatti:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0