Vackra tal

Ja det är det minsta man kan säga, jag och mamma började i stort sett gråta när Daniel Westling höll sitt första tal för alla kungligheter som brukar komma på kungafamiljens fester osv.
Även kungens tal enligt mamma var jättefint och man kan bara önska Viktoria och Daniel lycka till i hela sitt livslånga förhållande för det var längesen jag såg ett sånt kärleksfullt kungapar.
Daniels pappas tal var även hans tal helt underbart, så proffisionellt framfört och han visste verkligen vad han gjorde och sa, högsta betyg av de flesta.
Det var väl de talen jag har hört, förutom Viktorias fina tal precis innan de gick in på slottet för maten och allt annat.
Nej nu ska jag koncentera mig på detta:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0