Vackrare än vackrast och kungligare än kungligt

Japp, det är dagen för Kronprinsessan Viktorias och Daniels bröllop.
Sitter för tillfället framför tven och kollar på alla vackra kungligheter, ministrar och politikier som är inbjudna av kungafamiljen. Måste säga att det är riktigt roligt att sitta och kolla på alla vackra människor.
Är väldigt sugen på att fota där men lite långt dit kan jag säga, får nöja mig med tven.
Jag är lite smått överglad känner jag för jag tycker verkligen Viktoria och Daniel passar så bra tillsammans.
Nej nu ska jag koncenterera mig på detta på tven, skriver mer sen om vad som har hänt under dagen mer än det kungliga bröllopet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0