Wavering feelings...

Ah jag och mamma kan inte bestämma oss om vi ska till Danmark, beslutångest och jag har kommit in i en liten tonårsperiod...lite fel tidpunkt i livet men, men sånt är livet.
Jag tar åt mig väldigt mycket just nu på fel sätt dessutom, vet inte varför...eller det kan vara för att jag har en sån där sen tonårsperiod gissar jag.
Aja, får väl ta och överleva detta, fast jag förstår inte varför jag tog åt mig att jag inte har något liv som var ett skämt dumma lilla mig!
Tror jag behöver avreagera mig på något roligt snart så jag blir av med lite energi osv.
Nej nu har jag fått nog av det här klaganade, ska se på fotboll och sen anime så jag blir lite gladare;O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0