110201

Började in i h*lvete dåligt, ursäkta men jag hade inte första lektionen och på köpet ramlar jag på blankisen utanför själva gallerian så jag håller på att flyga nerför hela trappen, skit också.
Men jag överlevde, peppar peppar, fast hade typ 2 timmars hål istället, så har väl suttit framför datorn och glott lagomt mycket!

Nu är det graf, läraren är på möte, måste hjälpa andra i klassen med att skanna in saker, lyssnar på musik och försöker vara positiv som går...som det går. Ska försöka och arbeta lite själv nu, kan inte fortsätta såhär nu när jag äntligen har börjat komma igång i skolan.

Imorgon var har vi bara graf sen är man ledig fram tills nästa tisdag...så måste ta tag i körteorin, matten och japanskan! Något mer som kan skrivas...nja inte direkt, sjukt trött och funderar på att kolla på anime.
Får bli Beyblade, ska försöka se klart alla 3 säsonger.
Nu har jag förstört detta inlägg med inget vett, sorry...för stunden är min fotoblogg roligare, så ni får kolla in den:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0