Angående min bloggning

Så blir det mer och mer att jag bloggar på fotobloggen, men kommer fortfarande ha kvar den här, skönt och skriva av sig lite. Förhoppningsvis får jag ihop ett CV inom kort så jag kan söka jobb, vill inte vara arbetslös efter studenten, behöver all slags inkomst jag kan få!

Har i alla fall anmält mig till Årets handbollsbild där jag kan vinna 7500:-! Inte för att jag tror att chansen är super duper stor men man måste försöka och om inte så kommer jag synas!
Kommer nog också anmäla mig till fotopix.nu som handbollsfotograf, spännande, spännande.
Visserligen blir de mest ungdomshandboll men de sökte fotografer för det också så nu kör vi!

Hemma är det som det är, mina föräldrar har en del olika åsikter om hur saker och ting ska skötas, helt normalt men eftersom vissa dagar så mår vi alla människor sämre så blir det lite större diskussioner, helt normalt enligt mig...
Men förhoppningsvis piggnar mina föräldrar på sig och bestämmer sig hur det ska gå till här hemma.
Det är ingen stor grej, utan de bara är jäkligt envisa istället för att kompromissa, haha. Barnsliga diskussioner alltså, inget att lägga sig i...
Äsch nu ska jag in i duschen, sen väntar sängen för jag ska åka vid 7.10 imorgon, byebye:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0