Gör schema...

Till Sara, vad hon ska plugga på osv. Kanske behöver göra ett till mig själv?! Fast jag brukar inte kunna följa scheman speciellt bra om man säger det så, hehe.
Jag är en sånn människa som kan plugga hur mycket som helst egentligen eller inget alls.
Följa scheman, nja, vill ha lite frihet att tänka själv!

Men eftersom Sara måste ha det väldigt strukturerat tydligen så får jag väl göra ett schema åt henne så hon blir klar med allt i skolan då, hihi. Fast det var hennes idé så inte mitt fel...........

Edit*Nu är jag hemma, hann inte skriva klart innan min skjus kom så nu håller jag på att göra fiskbullar och makaroner, pastaberoende som jag är. Inte så bra med tanke på att jag vill gå ner i vikt, men äsch, det gör i alla fall att jag inte går ner för snabbt och att jag måste börja träna istället för att bara äta mindre och annorlunda.
Så jag lite muskler också, välbehövligt, är så jäkla klen! Aja nu pratar jag för mycket som alltid, baibai~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0