Like you wish...

Tränar, men tog en paus...Har datorn som musikspelare, hihi så de är bara att ta en liten paus o blogga eller?!
Haha men nu har mamma fått lite som hon vill...jag har börjat tränat, slå de ni!

Fast det var mest jag som kom fram till att jag måste träna efter ha tjatat om att hon inte ska tjata på mig att träna...alltså man blir så jäkla opepp när ens förälder tjatat, inte sant?
Nej men nu har jag just sprunigt 15 min utan paus i stort set..eller jo en paus på högst 2 min.
Bra jobbat för att vara jag och som inte har tränat på kanske ett halvår seriöst, hahaha.

Och jag har ej glömt bort att blogga, tror de flesta vet att jag typ bara bloggar på fotobloggen, men just nu har jag mest snö och handbollsbilder så inget nytt att visa så skriver här nu...
Nej nu ska jag strescha lite till sen ska jag fortsätta träna:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0