Men jaha...okej?

Fick 0,0 på det gamla högskoleprovet även om jag inte ens läste uppgifterna på statestikdelen!
Men min ordförståelse och logiska tänkande var verkligen inte på topp!

Hallå, jag trodde jag var bättre än 0,0 men tydligen inte, vad pepp man blev på att göra det!
Hur som helst, jag hade i alla fall en jämn nivå på proverna, så om jag bara skärper mig och ser till att äta rätt så jag slipper få så ont i magen så jag nästan svimmar kommer jag nog i alla fall upp till 0,1, haha.
Nej men allvarligt, jag har inte räknat matte på över år seriöst och de jag har hjälpt syrran med kom inte ens på provet så hallå, allt går inte som man vill precis...

Fast de där med magont var ju inte direkt planerat och jag fick ägglossning samtidigt som de vanliga magonda så jag kund egentligen inte ens sitta rakt utan att få smärtor så det nästan svartnade framför ögonen!
Jag är också väl medveten om hur positiv jag låter just nu, men ibland är det så!
Ska i alla fall lyxa till det och köpa med mig sushi hem, mysa ner mig framför tven eller något och bara ligga där och njuta av maten!
Det roliga är att jag var otroligt pigg för att vara en fredag när jag kom till skolan men efter lunch gick det tvärt utför, kanske bättrar till sig om jag tar lite tabletter och kollar lite på anime innan jag ska ta mig till sushi resturangen och sen vidare till bussen?!
Nej nu får ni ha de så bra, skriver antagligen något roligare ikväll, kanske lite mer detaljerat inlägg om hur det gick på ridningen och mina tankar om deras utrustning?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0