Är man beroende eller?!

Hahaha lätt att jag är det, fast jag skriver inget vettigt men skit samma, jag fick sån lust att blogga men precis då väljer blogg.se att krångla...ahaha ödet ironi eller något liknande.
Hur som helst, dagen har varit super, lite tröttsam men har mig själv att skylla!

Fast det var inte ämnen...alltså måste lära mig att hålla mig till ämnet. Jag har börjat fått en blogg-topp, de vill säga att jag bloggar väldigt mycket och har en hel del idér som jag vill skriva om, bra va?
Sitter här och funderar på vart jag ska börja där emot...ehehe har lite beslutångest, yes och inte lite heller.
Men om man känner att man måste in på bloggen typ 100ggr/dag är man beroende va, haha.

Okej nu överdrev jag, 100ggr/dag är jag inte inne men ofta och länge är jag inne, kollar besökare, men skulle vilja ändra så att min egen ip-adress inte räknas på unika besökare och sidvisningar. Något som jag får ta itu med snart känner jag.
Oj...nu börjar huvudet snurra, lägg-dags, på svenska sängen kallar och jag behöver sova.
Imorgon ska mitt inlägg om att fota månen komma upp och bilderna från idag kommer också komma under dagen medan jag redigerar färdigt bilderna från idag och lär antagligen åka och fota hoppning imorgon också.
Kortfattat det kommer en hel del hästbilder och även andra bilder framöver på bloggen och jag ska försöka mig på en videoblogg, men ingen vill nog veta hur det slutar, haha ska försöka göra en vettigt, men dags att sova, nattinatti:D


Kommentarer
Postat av: Danaiiiiii

ÄLSKAR verkligen nattbilderna du tog! Fattar bara inte hur du lyckades?! ;o du får lära mig ;) <3

2011-01-27 @ 22:23:50
URL: http://doverholtdanai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0