Brrr

Varit ute vid ridklubben och fotat lite. Blev inte alldeles för många kort men jag börja frysa i vårt kalla ridhus så blev inte så mycket. Fattar inte varför det ska va så jäkla kallt, sen gick man ut i solen och då blev det varmt igen!
Fast tråkiga nyheter, vi har kanske ringorm i stallet, hemskt hemskt!

Och jag fotade en dressyrträning och gissa om vad sugen jag blev på att träna, buhuhu.
Varför har vi ingen ponny som passar mig??? Jag har Pandy och Casper men ändå, de börjar bli till åren minst sagt och de nya ponnyerna är väl inte...Ozzy kanske jag borde börja rida...får prata med min ridlärare.
Äsch, nu slutar ja skriva babbel babbel, ses:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0