Duktiga ja...

Har skrivit 300st inlägg på denna blogg, detta blir det 301:a inlägget. Undrar hur många jag har skrivit på andra bloggen som jag har haft längre, hehe.

Sitter och jobbar med japanska läxan för tillfället, duktigt Li, den ska vara inne imorgon! För vi får ett nytt japanska häfte imorgon för vi har självstudie på måndagar så det betyder att jag är LEDIG varje måndag för de flyttade Arla-lektionen till tisdag istället, så på måndagar blir det sooooovmorgon!
Så då blir det att plugga körteori för hela slanten och matte...BLÄÄÄÄÄÄ.

Usch vilket barnsligt inlägg det här blev men så får det bli när man är övertrött och behöver plugga japanska.
Och tycker jag är duktigt som faktiskt är lite aktiv...fast vet inte vilken jag är mest aktiv på, tror det är den här bloggen men tycker innehållet på fotobloggen är lite bättre då, ehehe...
Dags att sluta skriva här, måste bli klar någon gång så jag kan få sova lite inatt!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0