Ett litet nattligt inlägg innan sängen

Jaha, blev att jag bloggade en gång till då, jag som sa att jag inte skulle blogga mer idag. Eller vänta, räknas det verkligen som idag? Klockan är trots allt efter midnatt, hihi.
Dagen blev i alla fall så tråkig som jag skrev i första inlägget imorse, inget hände förutom att jag fikade med galna Josefone, Sofia och Izabelle. Haha, både Josefine och Sofia var hyper, vi gick till Waynes, de drack varm chocklad och jag tog en smoothie!
Väl där pratade vi bara film, planer osv. Eller de pratade lite om vad de skulle se på deras filmkväll, sen kom vi in på sorgliga filmer och manga och att killar inte gillar att gå i affärer.

Vet där emot inte om vi räknas som normala, men det sket vi i, hehe...
Hade orkester som alltid på torsdagar och jag var piggare än vanligt på en torsdagskväll, hängde nästan med i låtarna, hatar verkligen åttondelslöpningarna!
Det betyder att det är massa noter som sitter ihop...bra förklaring där...hmm...
Äsch nu ska jag sova, trött som fan, natti:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0