Frukost

Är egentligen inte min grej, gillar inte och äta frukost, men det ska bli ändring på det, nu ska vi bli så pigga som möjligt! F.o.m idag blir det att käka extra vitaminer, äta rätt och vara ute i det fina vädret....för stunden i alla fall, haha. Nej men jag måste ta tag i detta nu, jag vill få minst vg i de flesta ämnena förutom matten men den har jag aldrig klarat att få vg, i så fall måste jag plugga som fan .... uhuhuhu.

Åt i alla fall en macka med ett glas juice + vitaminerna utblandat med vatten...smakade inte så hemskt, de jag åt förut var för jävliga fast visserligen blandade jag inte ut dem.
Pluggdag dessutom om inte lilla mamma tar med mig ut till stugan, det är ju fint väder men alltså aah.
Nej men nu ska jag plugga lite, sen får vi se vad dagen ger för överraskningar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0