How can...

De flyttade fram min halkbanetest imorgon, ehehe...kl.07.30 ska vi åka från Hedemora till Falun och jag får antagligen köra upp och jag måste ta med mig något att äta eftersom det tar minst 3 timmar sammanlagt, börjar nästan bli nervös, hoppas jag slipper manövertestet! Visserligen behöver inte alla göra det, vi lär vara en del.

Och imorgon när jag kommer hem ska jag direkt till expert och hämta min efterlängtade kamera, LÄNGTAR!
Sen så ska det fotas resten av dagen och vara allmänt flumm!
Haha nej usch jag orkar inte jobba idag, trött så att jag har huvudvärk och hur det kommer gå på orkestern var en annan femma...hoppas Daniel väljer låtar vi redan kan annars fan...
Åh, medan jag väl kommer ihåg det så tänker jag läsa nya Naruto kapitlet:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0