In my own world

Existerar det bara foto, anime, jpop/kpop och datorn + lite vänner på ett hörn.
Nej men mitt liv och tankar är väldigt "trånga", jag tror ni förstår.

Men när jag började i Falun lovade jag mig själv att jag skulle hitta ny och många fler vänner.
Jag kanske inte fick super-duper många men jag hittade ett få tal och dem vill jag verkligen inte förlora, vi pratar inte alltid men jag känner att om jag behöver dem så finns de där för mig.
Skön känsla, men jag behöver fortfarande öva på mitt sociala liv, men det är på G!

Haha sen när det gäller att supa så kommer jag aldrig att göra det, inte på långa vägar lika mycket som vissa kompisar, hehe. Beror det på att jag känner att jag är liten, väldig känslig och med världens sämsta blodcirkulationen ever, eller inte riktigt men ni fattar.
Och jag hatar alkoholsmaken, försökte dricka en 7% och det gick åt helvete, var tvungen att dricka massa vatten mellan världens minsta klunkar, hihi.

Nej men jag föredrar att vara hemma och bara sitta vid datorn och kolla på anime istället för att vara med vänner, kan mest bero på att alla mina närmaste vänner bor i Falun, 1h här ifrån och bussar är det dåligt med så det är inte så lätt om man vill hem.
Tur att man går i skolan eller?!
Äsch, let's leave this topic now, it's boring!

Sitter här i alla fall och bränner lite skivor med musik, me likes it!
För stunden har jag precis bränt ner hela TVXQ Complete Singel A-Side Collection, var på tiden.
Ska fortsätta bränna musik tror jag, har en del musik som jag vill få ner, hehe.
Blir nog en ny ballad skiva, en med koreanska låtar, en med japanska låtar och en med engelska låtar/svenska, eller borde jag göra en blandskiva mån tro?
Haha nej innan detta blir för långt och helt ointressant så tar vi och slutar nu, byebye:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0