It's something you can't do something about

Lektioner och hungriga magar och minskade koncentration, inget du kan göra åt om du precis har börjat en lektion och inte ätit frukost. Åh hatar att vara såhär hungrig så man nästan får ont i magen!
Har arbetsmiljö och säkerhets lektionen, skittråkigt...och nu pratar vi om hur vi ska sitta framför datorn.

Lite sorgligt, för om man tänker efter så sitter man som jag vet inte vad.
Fast är man en liten bekväm/lat tonåring så orkar man inte bry sig direkt...Är det då bra att man har en mamma som tjatar i längde, kanske men för stunden så är det bara drygt.
Haha men i skolan sitter jag som sämst, mina ben är för korta och jag når inte ner till golvet som man ska göra och vissa bord är för höga för mig, men nu sitter vi bara vid bord som är lagoma för mig men kanske för låga för andra.

Och det här med att jag är hungrig kan jag för stunden inte göra något åt. Jag klarar inte av att äta frukost på morgon, speciellt så tidigt som jag måste göra när jag åker vid 7 tiden.
Äsch nu ska jag ta och koncentera mig på lektionen, aah tråkigt, hoppas ni har det roligare än mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0