Jaha...

Sitter och ska göra en biljett till Visfestivalen som PRO annordnar, men vi kommer ju inte göra dne officiell men hallå, jag har ingen aning om vad jag ska ha på den.
Ska få den att höra ihop med affischen som jag har gjort redan...men hittar inte på vad jag ska göra för slags bakgrund, lite fantsi? Åh ja, usch, är helt jäkla seg.

Nej men vad ska jag ta och skriva om då? Bara babbel, nja kanske inte riktigt. Är sjukt pepp på att fota för ljuset är bäst ute men självklart har man ingen kamera osvosv...
Negativ är jag nog, men det blir nog bättre...hoppas jag.

Kanske borde göra någon liten recension på filmen Avatar...det kör vi på! Måste ha något vettigt att skriva känner jag...även om ni få trogna läsare inte är många så kan jag i alla fall anstränga mig lite;O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0