Jäkla mobil jävel...

Alltså ibland undrar man vad man har lagt ut pengar på. Nu dog mobilen på grund av överhettning, hur normalt låter det? Jag som tänkte göra en back-up på allt så jag kunde uppdatera programvaran i den och allt!

Så nu tog jag ut batteriet och sim-kortet så ligger den där nu, på mitt nattduksbord och kyler ner sig själv...AAAAH!
Ibland undrar man...måste nog börja stänga av mobilen lite oftare, gjorde så under en period men har glömt det de senaste veckorna...fast den har max varit på...en vecka så man undrar ju ibland vad man har för mobil.

Om man bortser från det så är den bra, duger till mig som mest smsar och den är mest utvecklad för de som gillar att sms och twittra osv.
Men lite surt är det allt, tur att jag kan trösta mig under tiden med lite bra animemusik...men jaaa, vad ska man säga? Man hade väl hoppas på att SonyEricsson hade varit en aning bättre på sånt här!
Det jobbiga är att efter man har stängt av mobilen tar det fler...FLERA minuter innan allt har svalnat, jag brukar känna på baksidan/insidan av mobilen där batteriet brukar sitta och det är fortfarande varmt där.
Trevligt värre? NEJ...så in i*pip*...!

Får ta och fundera på om jag borde skriva ett CV istället för behöver nog börja söka jobb så jag fåt någon slags inkomst i sommar och för all framtid framöver!
Hoppas ni få som läser bloggen har bättre tur än jag med era mobiler, nu ska Li kolla på drama!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0