Pillar

På designen, har ingen riktig plan men ska nog komma upp med någon snygg bakgrund och header.
Annars så sitter man här hemma i soffan under en filt eftersom min lärare till min enda lektion är sjuk så jag fick en extra lovdag, wihu.

Ska ta och göra läxan nu dessutom som vi fick till den här lektionen, minst ett halv A4 ska det vara så är lika bra att sätta igång. Efter det ska jag försöka lista ut varför jag inte kan få mina uppdateringar till hemsidan att synas, jäkla ftp program...ibland blir man så trött på teknikens under!
Och som alltid har jag inget mer att säga, ska kanske försöka och se om jag kan börja ta lite mer kort som visar hur min vardag ser ut;O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0