Porträtt

Är just vad jag har tagit, fast på mig själv, har ärligt talat inga bilder alls på mig själv.
Eller efter nu så blev det en del, hihi. Lånade skolans softboxar och tog några bilder med fjärrlösaren på autofokus och sen när jag hittade en bild med den slags skärpan jag ville ha så slog jag helt enkelt av AF och började ta lite självporträtt.

De blev rätt okej, men ni kan ju gissa hur pepp jag blev på att fota porträtt på någon, undrar om man ska se till att sno syrran och be henne stå modell...fast hon klagar bara på att jag gör fel! Otacksamma unge...
Får väl visa ett "gammalt" självporträtt så får ni gå in på fotobloggen för att se de som togs idag.

Kommentarer
Postat av: Lucas

Najs blogg du :)

2011-01-19 @ 16:03:51
URL: http://modegrabben.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0