Summering av 2010

Ja vart ska man börja? Tycker allt har gått upp och ner, hit och dit som det vill. Inte har man fått valt något själv, hehe. Eller jo, jag valde att se till att somna tidigt på kvällarna så jag skulle vara glad och pigg i skolan och verkligen göra det jag skulle göra på lektionerna. Och helt otroligt, jag lyckades i stort sett alla dagar, torsdagarna var väl lite dryga men så är det alltid, att en dag är värren än de andra.

Familjärt så har det väl varit sådär, mest ett helvete. Fast vissa dagar-veckor-månader har varit bättre än de andra.(Finns ordet familjärt?!)
Nej men vissa saker har väl varit roligare än andra och jag har väl även utvecklas lite mer som person tror jag, har lärt mig att ta vara på mina kompis en aning bättre än tidigare...host! Haha, men det har även med utvecklingen som person, och tack vare att jag har sovit som jag ska och orkat med saker och ting så har jag även lyckats hålla kontakten och framför allt orkat.
Låter kanske inte så krångligt men för mig som har levt i en bubbla i snart 4 år så är det svårt...låter jag normal?
Skulle inte tro det, men min utveckling går i alla fall någolunda åt rätt håll.

Något mer som har hänt, jag har sovit hemma själv för första gången som jag kommer ihåg, om det har hänt förut har jag förträngt det eller så har det blivit ändrade planer, haha. Sett till att shoppat för 1100:- på mellandagsrean har jag också hunnit med, beställt en ny kamera och gjort av med 1000:- på studentmössan.
Varit på "fest" har jag också hunnit med för första gången i mitt liv, alltså vad ska man säga, dricka/supa fest? Eller nej min första var faktiskt förra året, haha men den var skittråkig som inte räknas.
Lilla jag har även lyckats med att haft ett sommarjobb för första gången, tjänat massa pengar och även fått betalat skatt fast jag inte behövde det, lagomt roligt.

Det var nog det mesta som har hänt detta år, detta år ska bli ännu bättre för iår tar jag studenten, hihi.
Pepp men ändå inte pepp, längtar till sommaren, men har man lov, nej för man måste springa omkring överallt på stan och leta jobb, kanske leta lägenhet och förhoppningsvis har jag lyckats fått mitt körkort då också.
Nu har jag skrivit tillräckligt, hoppas någon orkar läsa detta!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0