Testar: Fota vattendroppar

Japp, det har jag gjort den närmaste halvtimmen och jisses vilken koncentrationsförmåga man behöver, jag handhöll kameran och lyckas med timingen var inte det lättaste, men några lyckades jag få till.

Fast jag använde mig av kranen i köket så det blev inte den snyggaste bakgrunden, men nu har jag i alla fall testat så nästa gång får det bli en snyggare bakgrund!
Bild bevis kommer på fotobloggen under kvällen och även lite annat...eller nja de kommer imorgon, skickar upp lite färdiga bilder från idag senare istället.

Nu ska jag mata ninerna och sen mig själv, sen lite mer matte om jag känner att hjärnan fungerar som den ska:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0