Till slut har...

Li skaffat Spotify! Slå det ni, haha. Vem trodde att jag skulle ge efter för trycket och göra som alla andra och skaffa både Spotify och Facebook?! Först var jag helt emot både sakerna men nu är jag dagligen ute på Facebook...minst 4ggr/dag, haha om ens det räcker, omg beroende eller...?!

Hur som helst, jag kommer bli fast för Spotify också antagligen, hur slutade det såhär?
Precis som med Happy Pets spelet kommer jag antagligen inte kunna sluta leka med Spotify...duktigt Li, väldigt...not, hahahahaha!
Nej nu måste jag sticka iväg på orkestern och om jag minns rätt ska jag till Sala nästa vecka på konstert, hehe.
Nejnej, nu måste jag skynda mig och sluta skriva, ha det bra, och är jag inte duktigt som skriver något vettigt för en gång skull?:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0