Tillägnat inlägg

Alltså vart ska jag börja, jag läste ett otroligt fint och känslosamt inlägg. Skrivaren av det inlägg är världens bästa ponnyryttare och världens starkaste tjej, Danai Doverholt, trodde aldrig jag skulle börja grina men hennes känslor som hon fick ut genom inlägget på sin blogg var övervälmande!

När jag såg att hon hade skrivit om just den hemska händelsen tänkte jag att, okej, jag har läst det innan, kan väl inte vara så farligt...Men fel fick man, allt eftersom jag läste inlägget, desstå större klump växte fram och jag kände hur mina ögon börjar tåra sig. Efter ha tagit en liten paus läste jag klart text och till slut kunde jag inte hålla tillbaks en enda tår, uhuhu fy fan för alla hemska människor som existerar!!!

Om detta hade hänt mig hade nog aldrig orkat skrivit om detta, jag hade bara brytit ihop och slängt igen datorn och bara bölat i timmar...Men vissa människor på denna jord är så sjukt starka!
Danai Doverholt, de som tycker du är en bortskämd snorunge känner dig inte, de bara utgår från dina framgångar och flyt med vinster och placering om vart annat!

De går bara efter resultat men jag tror nog att du är den som förtjänar det MEST! Hur många tonåringar går liksom upp runt 5 för att hinna rida innan skolan? Alltså allt slit, blod och tårar du har fått utstått för att komma dit du är idag är helt otroligt! Jag känner dig väl inte till 100% men du och din familj är verkligen en av de underbaraste jag vet om. Minns när jag åkte med er till Leksand på div.1 i hoppning. Alltså jag fick nog en smärre shoch, haha.
Ingen familj har skämtat och pratat så jäkla mycket under en biltur till Leksand, hahaha.
Men vilken underbar stämning, ni är helt otroliga, vilket arbete ni ändå lägger ner på allt och gården, djur och ja allt! Tror att de som klagar på att skolan är jobbig och säger att rida är lätt borde skickas till er. Verkligheten skulle verkligen slå till som ett knytslag i magen och då skulle de förstå varför du är så DUKTIG som bara du är.

Jag hoppas att folk slutar tycka du är bortskämd och allt vad andra kan komma upp med! För du är en stjärna och du är den första som har fått mig att gråta över ett blogginlägg!
Kände att jag behövde skriv av mig lite om detta, för du berörde mig verkligen, kämpa på Danai, det är fler som ser upp till dig än du tror! Love you<3

Kommentarer
Postat av: Danaiiiiii

ååh, men gud TACK Li! Du är underbart snäll och en riktig pärla. Gud alltså ingen har NÅGONSIN skrivit nåt sånt fint om mig nån gång nånsin! Tacktacktacktack! <3 <3 Blir så enormt glad när människor är som du och ser att det ligger liite arbete bakom allting. <3

2011-01-21 @ 08:58:23
URL: http://doverholtdanai.blogg.se/
Postat av: Spiken

Underbart inlägg, verkligen super! :-)

2011-01-21 @ 20:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0