Tja tja eller något...

Sitter här och tar en paus från städandet. Känner att jag har något fel för jag städar frivilligt och tycker rummet mitt är dammigt osv. Hahaha, och för att behålla mitt goda humör kollar jag på Beyblade G-revulotion, ahaha...visst är man normal.

Som alltid har jag mitt fina humör satt igång och...jag sitter här och fangirlar över Beyblade...normalstämplad? NOT!
Jag har i alla fall inte redigerat alla bilderna än från Hannas minnes hoppning och jag drog på mig ännu mera redigering genom att fota 3st handbollsmatcher igår, bra jobbat, väldigt bra Li!
Äsch nu får jag sätta fart och jag börjar bli hungrig, svårt det här, fortsätta städa eller äta?
Magen får styra så det blir lite mat, och mitt inlägg om att fota månen kommer senare ikväll;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0