Tjugoåttondejanuaritjugohundraelva

L.E.D.I.G! Eller hihi jag skolka...inget att säga hihi till men jag är pigg och smått hyper och pepp på att gå ut i det fina vädret och fota, men jag har ingen modell, så det blir att knata och promenera ut till islandshästarna med hunden och hoppas man stöter på något roligt att fota påvägen.

Vad annars, ska laga maten ikväll, ska försöka ta mig i kragen och gå ner och träna lite framför Wii!
Sen hur man ser det som träning är upp till var och en, men för en tonåring som jag t.ex. som bara sitter framför datorn räcker det och sen blir det ju olika mycket hur mycket man tränar.

Men jag tycker faktiskt wii fitness är bra, jag gck ner 2kg på 2v förut så det ska nog gå vägen.
Behöver verkligen mer kondis, har aldrig blivit så anfådd under en hopplektion som i onsdags, uschUSCH!
Så nu ska det tränas, får se om jag lyckas hålla i det bara en längre tid...
Äsch nu ska det upp ett par bilder på fotobloggen sen ska jag ut och gå:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0