Trökar

Japp, precis vad jag göra, har så jäkla tråkigt just nu. Inge bättre av att jag är sjuk och inte har någon speciell ork, eller lite orkar jag väl, hade vilja gått till Expert och se om min kamera har kommit men det känns som jag har världens dåligaste tålamod. Var där förra torsdagen och mamma var där i veckan, haha så jag borde hålla mig borta från där.
Men är man sugen på att prova den osv så vad gör man?
Kanske kan följa med mamma när hon ska handla och kika in där och fråga lite...men aaah tycker det är lite pinsamt eftersom de sa att de skulle ringa när den kommer.
Så får väl ta och vänta på min lilla kamera...uhuhuhuhu!
Nu har jag gnällt klart för stunden, ska ta och hoppa ur "Pjyamasen" och göra något, eller försöka göra något utan att dö;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0